با گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان؛
بمناسبت دومین سالگرد تدفین شهید خوشنام در نیروگاه و نکوداشت یاد شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، مراسمی در نيروگاه شهيدسلیمی نكا برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ 07 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، در این مراسم جانشین اسبق فرمانده لشکر ۲۵ کربلا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ماندگار همه شهدا و تسلیت حادثه تروریستی کرمان، از نیروگاه نکا به عنوان مکانی با قداست یاد کرد و گفت: اینجا بدلیل شهادت ۲۵ نفر از کارکنان در سه مرحله بمباران، مکان مقدسی است و باید با وضو در آن وارد شد.

 

مراسم دومین سالگرد تدفین شهید خوشنام در نیروگاه نکا برگزار شد   

علیجان میرشکار همچنین با اشاره به دلایل حمله دشمن به نیروگاه و خرابی های گسترده ناشی از بمباران ها، از خودباوری و کار جهادی کارکنان نیروگاه به عنوان عوامل موفقیت آنان در بازسازی یاد کرد و افزود: همکاران شما در آن مقطع با نگاه ما می‌توانیم توانمندی خود را به رخ دشمن کشیدند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن واحدها را به مدار تولید بازگرداندند، روحیه ای که ملت ما با اتکا به آن در عرصه های مختلف از جمله جنگ نابرابر تحمیلی خوش درخشید و با دستان خالی در برابر تمام دنیای استکبار قد علم کرد و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشت و امروز ما قدرت اول منطقه هستیم.

وی همچنین با ارائه تحلیلی از چرایی تشکیل غده سرطانی اسرائیل در منطقه، از استقامت مردم غزه در برابر اشغالگران تمجید کرد و خاطرنشان ساخت: ورای اهمیت مهم اقتصادی منطقه، دشمنان برای نابودی اسلام با مسلمانان می‌جنگند، اما مردم غزه با درسی که از رشادت‌های جوانان ما در دفاع از کشور آموختند تا پای جان در برابر آنان ایستاده اند.       

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه، گفتمان امامین انقلاب در حال فراگیر شدن است، بر ضرورت حمایت از این گفتمان تأکید کرد و گفت: حضور پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی یکی از مصادیق مهم حمایت از انقلاب است از طرفی با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید فرمودند، حضور در انتخابات و انتخاب افراد لایق به اندازه حضور در جبهه های نبرد اهمیت دارد.

در ابتدای این مراسم علی عظیمی طوسی با قرائت اشعاری در وصف شهید و شهادت به روضه خوانی و ذکر مصائب اهل بیت علیهم‌السلام پرداخت. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار